Výhody a nevýhody NFC marketingu

Zde se můžete dočíst o výhodách a nevýhodách NFC marketingu jak pro provozovatele, tak i pro zákazníky (uživatele).

Výhody pro provozovatele kampaně

  • Nepřeberné možnosti využití
  • Nulové náklady na jednoho osloveného uživatele – pouze počáteční investice
  • Zvláště uživatelé používající smartphone ocení modernost a propracovanost NFC reklamy

Nevýhody pro provozovatele kampaně

  • Telefony podporující technologii NFC nejsou stále masově rozšířeny, většina nových smartphone již však podporu NFC nabízí a mediální zájem roste raketovým tempem, proto se očekává velký rozmach této technologie a velké spektrum využití.

Výhody pro zákazníky (uživatele)

  • Možnost rychle a efektivně získat požadovaný obsah, nebo informaci do svého mobilního zařízení
  • Obsah jim bude zaslán pouze v případě, že o něj projeví zájem – přiložením mobilního zařízení k NFC tagu, nebo čtečce.
  • Intuitivní pohyb při načítání obsahu – ,,tapnutí“ na NFC tag

Nevýhody pro zákazníky (uživatele)

Zákazníci, kteří nevlastní mobilní zařízení podporující technologii NFC o výhody takové kampaně přijdou.

Napsat komentář